Thursday, July 23, 2015

Blog paling sempoi tapi paling bermakna buat aku

Salam semua,

Tepat jam 9.52pm kat handphone aku ni, aku terfikir nak buat blog ni. Time ni aku tengah meniaga ice blended kat pasar malam.



Blog ni bakal memaparkan apa-apa yang terlintas dalam kotak pemikiran aku dalam menempuh liku-liku kehidupan yang nampaknya semakin hebat dan payah untuk ditempuhi, tapi hidup mesti diteruskan, life must go on.

Selain tu, aku akan share la segala pengetahuan aku. Walau pun, aku ni bukan la orang yang bijak pandai dan bukan la orang yang berjaya sangat. Tapi ada la pengetahuan yang mungkin orang tak tau yang boleh dikongsikan sikit, macam cara-cara nak meniaga, sikit pasal electric, repair-repair komputer, pasal anak-anak ke, apa-apa la yang terlintas nanti.

So, siapa yang minat nak baca silakan. Sape yang tak minat pun takde hal. Kita share apa yang termampu mengikut acuan masing-masing dan kesesuaian masing-masing.


So, sekian dan selamat....

Nas

No comments:

Post a Comment